C-rühma tegemised

Einar Kivisalu, Liidia ja Meelis Vind, 06-11.08.

Einar:

06.08 - olime Zermattis, oli üsna vastik ilm.

07.08 - läksime matkarada pidi Täschi, vaatasime sealseid vaatamisväärsusi - kämping, raudteejaam, suured parkimismajad, purskkaev jne. Tee peal nägime helikopterite stardiplatsi ja killustikutehast. Tagasi tulime mööda autoteed, külastasime jõe kanjonist üle viivat katusega silda, mis oli väga lahe. Autoteel kõndimist ei tahaks kellelegi soovitada, sest tee on kitsas ja sageli kõrvaleastumise võimalus puudub. Muuseas, meie matk piki orgu alla kulges suures osas piki Zermatt Marathoni rada (vastassuunas), mille marsruut on St.Niklaus (1085m) - Riffelberg (2585m). Tundub väga emotsionaalne rada olema, müts maha nende ees, kes selle läbi teevad! http://www.zermattmarathon.ch/. Täsch on selline koht kuhu enamus tundub jätvat oma autosid, et edasi Zermatti sõita Zermatt Shuttle rongiga.

08.08 - tõstukiga Trockener Stegi kaudu Schwarzseesse ja käisime koos B-rühmaga Hörnli hüti juures, seejärel laskusime Schwarzsee kaudu jalgsi Zermatti.

09.08 - tegime jalgsimatka Zermatt-Täsch-Randa-St.Nicklaus ja jäime ööbima Kalpetrani lähistele.

10.08 - kõndisime edasi Kalpetran-Stalden. Seal läksime rongi peale ja sõitsime Vispi, kus tegime väikese linnatiiru. Edasi sõitsime rongiga Lausanni, seal külastasime samuti vanalinna, aga üldiselt oli palav ja rahvarohkus tüütas meid ära. Õhtul sõitsime Genfi, kus ööbisime lennujaamas.

11.08 - hommikupoole tegime Genfis linnaekskursiooni.

Liidi:

TÄSCH  2012 - tänud tundmatule suurepärase matkanime eest! ( kivi on kaminal aukohal) Erinevaid gruppe tuli meil sellel matkal palju, ühise nime andmine oli mul pidevalt mureks ja meeles. Õnneks valdas tundmatu mongoli keelt ja mulle tuli ka meelde, et täsch tähendab mongoli keeles "õnnelik" !!!
Tervitan siinkohal D-grupi teist liiget! Saluut ja loheäike!