B-rühm

Kalle Tammemäe, Maila ja Meelis Viirma.

06.08  - Tõstukiga Zermatt-Furi-Trockener Steg. Ööbimine Trockener Stegi tõstukijaamas.

7.08 - Hommikul üles Klein Matterhornile ja sealt tõus Breithorni tippu (4164 m, F+) ning käik jäämuuseumis. Lõuna ajal alla tagasi ning jalutuskäik Trockener Stegist Swarzseest Hörnli hütti tõusva rajani. Kohe raja kõrvele laager (N45 59.323 E7 41.901, h=2774m).

8.08 - Käisime koos Einari ja Vindidega Hörnli hüti juures, laskusime pärast tagasi ööbimiskohani. Edasi laskusime Zmutti  oru kaugemasse ossa üle Stafelalpi (Ober Gabelhorni all olevate veehoidlate ja pumbajaama juurde). Alumise ülevoolu juures tegime laagri.

09.08 - Edasi läksime orus kaugemale, kuni Schönbiel hütini (2694m). Schönebielist tagasi ööbimiskohta, tegime kiire lõuna, korjasime varustuse kokku ja laskusime jalgsi Zermatti.

10.08 - Tõusime tõstukiga Zermattist Furisse ja käisime Gletschergartenis liustiku all (Dossen Glacier Garden) töödeldud kaljusid vaatamas, serpentiniiti toomas. Tagasi loomulikult ka tõstukiga, puhkepäev ju.